להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

למה כדאי לרכוש טבעות אירוסין בבורסה ברמת גן

הגיע אחד הרגעים הגדולים והמרגשים בחיים שלכם? אתם עומדים להפתיע את בת הזוג (או את בן הזוג, אנחנו לא לוקחים צד…) בהצעת נישואין מרגשת? אין ספק שהטבעת היא הרבה מעבר לחומר ולחפץ עצמו, עם כל היופי שבו. הטבעת היא קודם כל סמל ויש לה קשר לרוח ולרגש. קנייתה של טבעת אירוסין היא גם חד פעמית, קניה שיש להשקיע בה לא רק כסף, אלא הרבה רגש ומחשבה. מתלבטים איפה לקנות את הטבעת? המקום האידיאלי  לקניית טבעות אירוסין משובצות יהלומים הוא בורסת היהלומים ברמת גן. הנה רק חלק מהסיבות:

לקבל יעוץ מהמומחים:

בורסת היהלומים ברמת גן היא מרכז סחר ביהלומים מהגדולים בעולם. היא מאגדת תחתיה בעלי מקצוע שונים בתחום היהלומים. למי שאינו מקצוען בתחום, יהלומים יכולים לראות זהים ממש למרות ההבדלים ביניהם. בבורסת היהלומים תוכלו לשבת עם גמולוג (מומחה בתחום היהלומים) ולבקש לראות ולקבל הסבר על סוגי היהלומים השונים תוך שימוש במכשיר הגדלה ותאורה מתאימה ולבחור את היהלומים המתאימים לכם לשיבוץ בטבעת.

קניה בחנות המפעל

גם אם נראה שאין קשר בין המושג חנות מפעל לבין בורסת יהלומים, קניית טבעות אירוסין בבורסה ברמת גן היא למעשה קניה בחנות המפעל. כאן לא תשלמו על דמי תיווך אלא תקנו את המוצר ישירות מהיצרן, ממש כפי שקניית פירות וירקות ישירות מהחקלאי היא זולה משמעותית לעומת קניה בסופר.

עסקה מוגנת בכל כללי האתיקה:

אם תבדקו את נוהלי העבודה של חנות תכשיטים ברמת גן ותשוו אותם אל אלה שעל פיהם פועלת בורסת היהלומים ברמת גן, תמצאו הבדל גדול. אגב, כך גם אם זו חנות הנמצאת במתחם הבורסה. לא כל חנות תכשיטי יהלומים במתחם הבורסה משויכת לבורסת היהלומים ברמת גן, אלא רק חנויות או יהלומנים שנמצאים באחד מארבעת בנייני בורסת היהלומים: שמשון, מכבי, יהלום ונועם. סוחרים אלה מחויבים לפעול על פי תקנון מחמיר ולהיות נאמנים לכללי מסחר והתנהגות המקובלים בבורסות היהלומים בעולם. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהעסקה שלכם נעשית בצורה הוגנת, וכשמדובר על קניה של טבעת יהלומים הדבר משמעותי.

שירות מלא גם לאחר הרכישה:

בבורסת היהלומים תקבלו שירות מלא גם לאחר רכישת הטבעת. כיוון שמדובר ברכישה שהיא השקעה אמיתית, היא צריכה להתאים באופן מלא לכלה לעתיד. בבורסת היהלומים תקבלו שירות שהוא מעבר לשירות שתקבלו בחנות רגילה. השירות כולל במקרה הצורך גם את החלפת דגם הטבעת, לשבץ יהלום נוסף, לחדש את הטבעת מדי תקופה ושירותים נוספים שניתן לקבל רק אצל המומחים שהם גם היצרנים.

להוסיף דובדבן לקצפת:

רוצים לפנק את בת הזוג עד הסוף? תוכלו גם לקנות תכשיטי יהלומים בבורסה כמו עגילים, צמידים או תליונים, כולל תכשיטים בעיצוב אישי. גם לחתן לעתיד ניתן למצוא תכשיטי יהלומים המיועדים לגבר, כך שההצעה יכולה לבוא משני הכיוונים…

טבעת אירוסיןטבעת אירוסיןטבעת אירוסין

מאמרים נוספים