להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

מה חשוב לבדוק לפני שקונים טבעת אירוסין

טבעת האירוסין היא סמל לכך שאתם בוחרים לקדם את הקשר שלכם הלאה ולמסד אותו. לרוב תקנו את טבעת האירוסין ללא בת הזוג כך שאתם צריכים לשקול היטב מהי טבעת האירוסין המתאימה ביותר. ישנם סגנונות שונים של טבעות אירוסין. חשוב לזכור שהטבעת מיועדת לבת הזוג ובמטרה שתענוד אותה לאורך זמן.

מה חשוב לבדוק לפני שקונים טבעת אירוסין

לקנות טבעת אירוסין במקום אמין ומקצועי

העצה הראשונה שנוכל לתת לכם, עוד לפני שאנו יורדים לעומק העניין, הוא לקנות את הטבעת במקום מקצועי ואמין. כיוון שטבעות אירוסין הן טבעות יהלום, אין מקום מתאים יותר מבורסת היהלומים ברמת גן לקניה. בבורסת היהלומים תהנו גם ממקצועיות רבה של התמלוגים, משירות מעל ומעבר לזה שתמצאו בחנויות תכשיטים וגם אמינות ועבודה תחת תקנון בינלאומי וכללים מחמירים.

איכות היהלום

אמנם בבורסת היהלומים אין ספק שאיכות היהלומים היא גבוהה ביותר, אך עדיין, בבחירת טבעות אירוסין יוקרתיות ובכלל  כדאי שתדעו איך להסתכל על היהלום. ישנן 4 תכונות על פיהן מוערכת איכות היהלום: ניקיון- עד כמה היהלום בוהק או צלול, חיתוך- זוויות חיתוך וגימור טובות שמאפשרות כניסת אור והחזרתו ואת נצנוץ היהלום, צבע – ביהלום לבן, ככל שהיהלום הוא שקוף ללא צבע כך הוא ינצנץ יותר, ומשקל שנמדד בקראט. לעומת  האחרים, משקל לא מעיד על איכות אלא על מחיר כי יהלום גדול הוא נדיר ויקר יותר אך יתכן שטעמה של אשתך לעתיד יכוון דווקא ליהלומים קטנים ועדינים.

עיצובי טבעות אירוסין

ישנם סוגים שונים של טבעות אירוסין, כשאבחנה עיקרית היא בין טבעות אירוסין קלאסיות, שהן טבעות עדינות ובעלות צורה ומראה ניטרליים יותר, לבין טבעות אירוסין מיוחדות, שהייחודיות בהן יכולה להיות יהלום גדול, טבעות אירוסין טוויסט בהן צורת הטבעת היא מפותלת ולא עגולה. חשבו על כמה בת הזוג שלכם אוהבת את המראה הרגוע או עד כמה תשמח למראה נועז ופרוע יותר. כל האפשרויות פתוחות.

החומר ממנו עשויה הטבעת

טבעת אירוסין יכולה להיות עשויה זהב לבן או זהב צהוב. בהמשך לעצה הקודמת לגבי מראה רגוע יותר או נועז יותר, זהב לבן הוא עדין וניטרלי (אם כי חגיגי ובולט מספיק) וזהב צהוב הוא נועז ודומיננטי יותר.

התקציב

כן, בקניה כ"כ מיוחדת לקראת רגע כ"כ רומנטי של הצעת נישואין פחות מתחשק לחשוב על תקציב, אך בהחלט כדאי לעשות גם את הרכישה הזאת על פי התקציב שלכם. אוסף טבעות האירוסין שלנו הוא גדול ומתאים לתקציבים שונים עם פער משמעותי בין הטבעת היקרה ביותר לזולה ביותר כך שכל אחד יכול למצוא את הטבעת המתאימה לתקציב שלו. תוכלו למצוא בנוסף טבעות אירוסין סוליטר וטבעות אירוסין טוויסט

טבעות בעיצוב אישי: רוצים להעניק לבת הזוג טבעת בעיצוב אחד ויחיד? אצלנו תוכלו לקבל גם טבעות אירוסין מעוצבות בעיצוב אישי. ניתן להפתיע את בת הזוג עם טבעת שאתם עיצבתם עבורה או לעשות לכם יום כי ולבוא יחד איתה כך שתיקח חלק בעיצוב. אנחנו מבטיחים גם חוויה מהנה וגם טבעת יפהפייה.

טבעת אירוסיןטבעת אירוסיןטבעת אירוסין

מאמרים נוספים