להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

הטרנדים בתחום טבעות האירוסין לשנת 2020

לצערנו שנת 2020 תיזכר לכולנו כשנה בה למדנו מה זה "קורונה" או בשמה המדעי COVID19. מושגים חדשים נכנסו לחיי כולנו, מסכות, אלכוג'ל, ריחוק חברתי, ועוד. זוגות צעירים רבים, אשר עבורם השנה היתה צריכה להיות השנה בה הם יחגגו את חתונתם, חוו על בשרם ביטולים, אכזבות וצמצום אירועים בשל איסור התקהלות.

הוירוס פגע קשות בתחומים רבים של חיינו, כולל הגבלת מספר משתתפים באירועים, וסגירה של גני האירועים בשרון ובמרכז. אבל מעודד לראות שזוגות רבים לא ויתרו על אהבה, ובחרו להתארס דווקא בתקופה קשה זו. למרות הסגר שחווינו בתחילת אביב, הביקוש לטבעות אירוסין התחיל להראות סימני התאוששות בחודשים האחרונים. החתנים, שבחירת טבעות האירוסין היא נחלתם, לא חוששים לעשות שיעורי בית אונליין, בוחרים דווקא מהקולקציות הטרנדיות יותר הכוללות כמה מאפייניים בולטים, ובניהם:

טבעות עם יהלומים שחורים

בקולקציות רבות השנה שולטים אמרלדים, יהלומים שחורים, ועוד אבני חן ויהלומים בצורות ייחודיות לא מסורתיות. המטרה היא לשדר ייחודיות, התאמה אישית, ולאו דווקא מסורת. יש עליה ברורה בביקוש לטבעות מיוחדות, עם "אמירה" ייחודית, על פני טבעת הסוליטר המסורתית.

טבעות מרובות אבנים

הטרנד שהחליף את טבעת הסוליטר, הפך לפופולרי במיוחד לאחר שהעולם ראה את טבעת האירוסין שעיצב הנסיך הארי עבור מייגן מרקל בשנת 2017, אשר כללה יהלום גדול במרכז, ושני יהלומים קטנים יותר, המחוברים ליהלום המרכזי. בשנת 2020 אפשר לראות עלייה בביקוש בטבעות בעלות שלוש ואפילו חמש אבנים.

עיצבו גם את חישוק הטבעת

העיצוב של טבעת האירוסין, אינו עוצר רק בחשיבה על האבנים הנכללות בה. נצלו את ההזדמנות, ועיצבו גם את חישוק הטבעת. יש מגוון טבעות השנה בינהן טבעות יהלום מיוחדות או טבעות יהלום יוקרתיות, בטבעות אלו ניתן לראות עיצוב מיוחד של הזהב שבמרכזו יושבת האבן, החל מסיבוב של 360 מעלות, ועד שימוש בכמה סוגי זהב, ואף שילוב יהלומים קטנים בחישוק הטבעת.

טבעות עם אבני חן צבעוניות

אבני חן תוססות ויהלומים מדהימים ללא ספק מוסיפים המון לסגנון הטבעת, ותורמים לייחודיות של הטבעת. טבעות אירוסין צבעוניות אינן משהו שאתה רואה כל יום, וסגנון זה בהחלט יסובב ראשים! אם אתה חושב שכלתך לעתיד אוהבת לבטא את הסגנון האישי שלה בצבע, ולא מעוניינת ללכת דווקא על טבעת מסורתית, טבעת עם אבני חן צבעוניות עשויה להיות מושלמת עבורך. נסו אמרלד ירוק עמוק, או אבן ספיר סגולה כמו שטבעת האירוסין של קייט מידלטון, או יהלום צהוב בהיר ונועז.

כמו שאתם רואים, הטרנדים בשנים האחרונות מתרחקים מה"מוכר והטוב", ומדגישים דווקא את הייחודיות של כל זוג וזוג, בין אם זה מתבטא בצורת הטבעת וצבע האבנים או מספר האבנים בה. אך כאשר אתם מגיעים לבחור טבעת אירוסין, זכרו כי כלתכם היא זו שצריכה לאהוב את הטבעת ולענוד אותה שנים ארוכות. בעת בחירת הטבעת נסו לחשוב על הסגנון שלה, הצבעים שהיא אוהבת ועל הגישה שלה למסורת וייחודיות.

מאמרים נוספים