להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

כל מה שרצית לדעת על ליטוש יהלומים

הבחירה בטבעת אירוסין מתאימה, פירושה גם בחירה ביהלום המתאים. סגנונות ליטוש שונים מציעים לנו יהלומים בגוונים ובצורות רבות, כל אחד מהם משדר סגנון שונה, מראה אחר. למי שמעוניין להתעמק בתחום, ולעשות בחירה משכילה, מוזמנים לקבל מידע על כך במאמר.

מדוע ללטש טבעות אירוסין לאישה?

שאלה מצוינת. חיתוך וליטוש היהלום מתבצע על מנת לעצב את היהלום באופן המושלם ביותר, בלי לפגוע במשקלו שלו או בנפח שלו. ליטוש היהלום מתבצע לפי סוג וסגנון הטבעת המתבקש, ובהתאם לבחירתכם.

טבעות אירוסין סוליטר – יהלומים עגולים

טבעות אלו מאופיינות ביהלום אחד, סוליטר, במרכז הטבעת. היהלום במקרה הזה לרוב מלוטש בסגנון היהלום העגול, מה שגורם לו להיות נוצץ יותר מאחרים. האסתטיות של היהלום, המשמעות הסימבולית של העיגול, המראה המרשים של היהלום האחד והיחיד, הממוקם במרכז הטבעת, נוצץ ובורק, כל אלו הופכים את הסגנון של טבעות אירוסין סוליטר, לאחד הסגנונות הפופולאריים עבור טבעות אירוסין לאישה.

טבעות משובצות יהלומים – יהלום פרינסס

סגנון הליטוש של יהלום הנסיכה (יהלום פרינסס) מתייחס ליהלומים הנחתכים ומלוטשים לצורה של ריבוע. החיתוך מצליח ליצור אשליה אופטית של יהלום גדול יותר מגודלו האמיתי, מה שהופך אותו לפופולארי מאוד בקרב טבעות האירוסין. הטבעות בסגנון זה משדרות מראה יוקרתי, מרשים, וזהו אחד הסגנונות הפופולאריים ביותר בקנה מידה עולמי.

טבעת אירוסין

טבעות בסגנן וינטאג' – יהלומי אמרלד חתוכים

צורך חיתוך של אמרלד, בהחלט מזכירה את סגנון האצולה של פעם, ומתאימה לטבעות בסגנון וינטאג'. היהלום המלוטש בסגנון זה הוא בעל צורה מלבנית, והוא שקוף לגמרי. הסגנון הזה משדר מראה קלאסי ומעודן, ובהחלט נחשב לליטוש המושלם, עבור מי שאוהבת סגנון וינטאג'.

טיפים חשובים לפני רכישה

  • אם כבר בחרתם את סגנון הליטוש אשר מתאים אחד לאחד עם טעמה של אהובתכם המקסימה, שימו לב לזכור עוד כמה פרטים חשובים, שבהחלט יסייעו לכם לבצע רכישה מוצלחת ומושלמת, לא פחות.
  • כדאי לרכוש טבעת לפי הזמנה, ולא טבעת שהוגדלה או הוקטנה עבורכם, מה שפוגם באיכות השיבוץ, ויכול לגרום ליהלומים ליפול.
  • שימו לב לקבל תעודה שמפרטת את האיכויות של היהלומים המשובצים בטבעת, בעת הרכישה, וכי הרכישה נעשית בעסק אשר יכול להחתים חותמת של מכון התקנים, אשר מאמתת את איכות הטבעת והיהלום. כדאי לשמור אצלכם העתק נוסף של התעודה הזו.
  • כדאי לבצע בדיקת איכות של הטבעת בעת הרכישה, על מנת לוודא שאיכות השיבוץ של היהלום גבוהה.

בהצלחה!!
לאחר שבחרתם את סוג היהלום, הליטוש והטבעת המתאימים לכם, וידאתם כי מדובר בשיבוץ איכותי, עם חותמת שם מכון התקנים על המוצר, קיבלתם תעודה המפרטת את תכונות היהלום, כל שנותר הוא לתכנן את הרגע המתאים, במקום המתאים, בו תוכלו להצהיר על אהבתכם הנצחית לאהובתכם, ולבקש את ידה. בהצלחה רבה!!

מאמרים נוספים