להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

עגילי יהלום כמתנה ליום האהבה

ככל שאתם נמצאים זמן רב יותר ביחד, כך אתם מנסים להיות מקוריים ולהמציא את עצמכם מחדש במתנות שאתם מביאים ליום האהבה. יום האהבה הוא יום שכולו זוגיות, יום שהוא שלכם ושבילכם. רוצים להביא מתנה קסומה ליום האהבה? מתנה קלאסית שתהיה תמיד רלוונטית ורצויה? עגילי יהלום יוקרתיים הם חלומה של כל אישה. אין אישה שלא תתרגש מנצנוץ היהלומים בתוך הקופסה היפהפייה. ואם כבר יהלומים, אל תתפשרו ובואו אל המקצוענים בתחום- לבורסת היהלומים ברמת גן.

לקבל הסברים מהמומחים

אתם רוצים לדעת קצת יותר מה אתם עומדים לקנות? מבחינתכם כרגע כל היהלומים הם אותו הדבר ואתם רוצים להבין טוב יותר מה ההבדלים ביניהם? בבורסת היהלומים תוכלו לפגוש גמולוג מומחה שיראה לכם סוגים שונים של יהלומים, יראה לכם אותם בהגדלה ועם תאורה מתאימה כך שתוכלו לבחור את העגילים לא באופן אקראי אלא כשאתם מבינים ויודעים מהו כל יהלום. כך ההבדלים הם לא רק בין עגילי יהלום צמודים או עגילי יהלום תלויים אלא גם בסוגי היהלומים, צורתם ומיקומם על גבי העגיל. עכשיו תיכנסו קצת יותר לעומק בעולם הקסום של היהלומים ותבחרו את העגילים המתאימים ביותר.

עגילים בכל הצורות והגדלים

מבחר עגילי היהלומים שתמצאו אצלנו הוא גדול מאוד. עגילי חישוק בשיבוץ יהלומים, עגילים צמודים עם יהלום בצורת פרח, עגילי יהלום תלויים עגילים עם מסגרת בצורת טיפה המשובצת יהלומים קטנים וגם עגילי יהלומים בשילוב אבן חן נוספת כמו אמרלד או אמטיסט הנותנת לעגילים את צבעה המיוחד. ניתן גם לבחור בין עגילי זהב לבן או צהוב. באוסף הרחב ישנם עגילי יהלום מעוצבים במגוון סגנונות כך שכל אישה תמצא את העגילים שהיא אוהבת ומתחברת אליהם אחד לאחד.

 

לעצב עגילי יהלום בעצמכם

רוצה להרחיב את החוויה ולתת לאשתך ליהנות לא רק מהתוצר הסופי אלא גם מהדרך? אשתך אוהבת עיצוב רק שהחיים הביאו אותה למקום אחר? תן לה את ההזדמנות ליהנות מחוויה חד פעמית ליום האהבה, שיכולה להתאים כמובן גם ליום הולדת, יום נישואין, או סתם יום של כיף ופינוק. אנו מציעים גם עגילי יהלום בעיצוב אישי. כאן לאשתך (וגם לך אם תרצה) יהיה חלק בתכנון. תשבו עם מעצב הבית שלנו ואשתך תגיד בדיוק על איזה עגילי יהלום היא חולמת. אנו נתכנן וניצור סקיצה ראשונית על נייר ולאחר מכן הדמיה בתלת מימד במחשב. כאן כבר ניתן לראות במדויק איך העגילים יראו מכל הכיוונים. לאחר התכנון ההדמיה תעבור אל המפעל שלנו לייצור, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר והקפדה על הפרטים הקטנים. כשעגילים יהיו מוכנים הם יגיעו אליכם עם שליח עד הבית בצירוף אחריות ותעודה. אין ספק שיום אהבה כזה לא ישכח, גם בגלל החוויה העוצמתית וגם בגלל התוצאה היפהפיה- עגילי יהלום שלכם היה חלק חשוב ביצירה שלהם.

עגילי יהלוםעגילי יהלוםעגילי יהלום

מאמרים נוספים