להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

תכשיטים בעיצוב אישי – כי כולם רוצים להרגיש מיוחדים

מכירים את המצב שאתם מדמיינים משהו בראש, כמו בגד, ציור, תכשיט? יש לכם את כל העיצוב מוכן אצלכם בדמיון רק שאין לכם את הידע והכלים להוציא אותו מן הדמיון אל המציאות, או מן הכוח אל הפועל. יותר ויותר עסקים בתחום העיצוב מציעים היום גם מוצרים בעיצוב אישי. כך גם בורסת היהלומים ברמת גן שם תוכלו לקבל תכשיטים בעיצוב אישי, תכשיטים מזהב, זהב לבן, כסף, בשיבוץ יהלומים מסוגים שונים ממש כמו שדמיינתם.

היתרונות של תכשיטים בעיצוב אישי

רוב התכשיטים מיוצרים על פס ייצור, לפחות כשמדובר בחברות תכשיטים גדולות. גם מעצב תכשיטים שעובד בסדרי גודל קטנים יותר יעצב תכשיט בצורה מסוימת ואם יראה שאותו דגם תופס- הוא ימשיך וייצר עוד תכשיטים זהים או דומים לו מאוד. כך, אם אתם קונים תכשיט יהלומים סטנדרטי, רוב הסיכויים שאיפשהו בעולם ואפילו בארץ יש מישהו או מישהי שמסתובבים עם תכשיט זהה. לא כך כשמדובר על עיצוב אישי. בעיצוב אישי נוצרים תכשיטים מיוחדים לכם ובשבילכם, כשהעיצוב נעשה יחד איתכם. אין כמו לקחת חלק בעיצוב התכשיט, יש לכך ערך מוסף שגם התכשיט המוכן היפה ביותר לא יספק.

עיצוב אישי במתנה לאדם מיוחד

תכשיט בעיצוב אישי הוא מתנה שאתם יכולים לפנק בה את עצמכם, אך יכול כמובן להיות מתנה מקסימה למישהו אחר, אדם שאתם אוהבים וחשוב לכם. לאשתך יש יום הולדת ממש עוד מעט ולא עולה לך בראש מתנה? תכשיט שיתוכנן יחד איתה ויעשה במיוחד עבורה הוא מתנה נהדרת, מתנה מקסימה השונה לגמרי מהבאת עגילים או שרשרת מוכנים. קחו לכם יום חופש, בואו עם האישה לבורסת היהלומים, שם, עם כל תשומת הלב, ישב איתכם תכשיטן אשר עיצוב תכשיטי יוקרה הוא התחום שלו. כך תיצרו את התכשיט שאין שני לו.

תכשיט בעיצוב אישי- איך זה נעשה?

בין אם מדובר על עגילי יהלומים, צמיד או טבעת בעיצוב אישי, בבורסת היהלומים יש צורת עבודה מסודרת הכוללת מספר שלבים:

יצירת סקיצה

השלב הראשון הוא פגישה בין הלקוח עם אחד ממעצבי הבית. הלקוח מספר ומתאר את התכשיט שעליו הוא חולם ומגבשים סקיצה. תחילה התכנון יעשה על הנייר ובהמשך יעבור לתוכנה מיוחדת שתתן את ההדמיה המדויקת בתלת מימד. כך יהיה אפשר לראות את התכשיט מכל הכיוונים.

מן הכוח אל הפועל

השלב הבא הוא השלב המרגש בו התכנון או התמונה שישבה לכם בראש הופכת מהדמיה במחשב למוצר אמיתי. ההדמיה מגיעה למפעל של בורסת היהלומים והתכשיט מיוצר תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ושימוש בחומרי גלם איכותיים.

התכשיט מגיע אליכם

לאחר שהתכשיט מיוצר הוא מגיע אליכם עם שליח. כמובן שהוא מגיע עם אחריות ותעודה עם פרטי הייצור. אין ספק שבבורסת היהלומים אתם והתכשיט שלכם נמצאים בידיים הטובות ביותר. אצלנו תקבלו בדיוק את מה שדמיינתם ואף יותר מכך.

 

עגילי יהלומיםתליון יהלומיםטבעת אירוסין

מאמרים נוספים