להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

המדריך לקניית טבעת אירוסין יהלום

רכישת טבעת יהלומים היא רכישה משמעותית. זוהי השקעה אמיתית ולכן הקניה צריכה להיות ללא פשרות. על מנת להבין ביהלומים באופן מעמיק צריך ללמוד את התחום ולהתמקצע בו, אך עדיין, גם אדם שאינו מומחה ביהלומים יכול לבדוק טבעות יהלומים מעוצבות ולקנות טבעת מבלי שהרגיש שקנה חתול בשק. להלן מדריך לקניית טבעת אירוסין יהלום, הנה כמה דגשים שכדאי לשים לב אליהם:

הערכת איכות היהלום

ארבעת ה- C's: ארבע התכונות החשובות ביותר על פיהן מעריכים את איכות היהלום מתחילות באות C ולכן נקראות כך. התכונות הן: 1. ניקיון CALRITY: ניקיון משמעו עד כמה היהלומים בהירים ובעלי מראה צלול. יש לוודא שאין פגמים נראים בתוך היהלום. 2.  חיתוך CUT: איכות החיתוך משפיעה משמעותית על הברק של היהלום, עד כמה הוא זוהר ומנצנץ. זוויות החיתוך והגימור שלו יקבעו את החזרת האור. ככל שיהלום בוהק יותר הדבר מעיד על חיתוך איכותי יותר. 3. צבע COLOR: חוסר צבע ביהלום לבן מאפשר ליותר אור לחדור וכך היהלום נוצץ יותר. 4. משקל שנמדד בקראט CARAT: יהלום במשקל גבוה יותר יהיה יקר יותר, אם כי הדבר לא מעיד על איכות, אלא על כך שזהו יהלום נדיר יותר ולכן מחירו גבוה ביחס ליהלומים קטנים. טבעות יהלום מיוחדות עם יהלום גדול הן יקרות יותר.

עיצוב הטבעת

ניתן לבחור טבעות משובצות יהלומים עם מראה קלאסי של חישוק שעליו יהלומים אך ישנם עיצובים אחרים וייחודיים יותר. אצלנו בבורסת היהלומים ברמת גן תמצאו טבעות פאווה בעלות חישוק רחב ובולט שעליו משובצים יהלומים קטנים, טבעות יהלום מיוחדות עם יהלום גדול, מרכזי ודומיננטי עם מסגרת בצורות שונות כמו פרח, טבעת בעלת צורה מתפתלת שלכל אורכה משובצים יהלומים ועוד.

איזה תקציב יש להקצות לטבעות אירוסין?

קניית טבעת יהלומים מחייבת בכל מקרה תקציב מספק. עם זאת, אפשר למצוא טבעות יהלומים יוקרתיות יותר או פחות. טבעות פחות יוקרתיות אינן פחות איכותיות. המחיר הנמוך יותר נובע מכמות פחותה של יהלומים או שהיהלומים בהן קטנים. הפרשי המחירים יכולים להיות משמעותיים. אנו נשמח להסביר לכם ממה נובעים הפרשי המחירים ולעזור לכם למצוא טבעת שתאהבו במחיר המתאים לכיסכם.

המתכת ממנה עשויה הטבעת

טבעת יהלומים יכולה להיות עשויה זהב צהוב, שהוא דומיננטי יותר ובעל נוכחות ותעוזה או זהב לבן, שצבעו הוא כסוף בהיר ובוהק ולכן בעל מראה שקט ועדין שיכול להשתלב היטב בכל הופעה ולהתאים לכל בגד. אם אתם קונים  טבעת אירוסין לאישה, סביר להניח שאתם יודעים אם היא אוהבת יותר זהב לבן (או כסף שצבעו דומה) או זהב צהוב.

לקנות את הטבעת רק ממומחים בתחום

יהלומים הם כאמור לא משחק. קניית טבעת יהלומים היא קניה שאתם צריכים להיות שלמים איתה לחלוטין ולהיות בטוחים שמה שקניתם הוא מה שקיבלתם. לכן, עליכם לקנות את הטבעת רק ממקום מקצועי ואמין ומידיו של גמולוג מומחה. בורסת היהלומים ברמת גן היא המקום האולטימטיבי לקניית תכשיטי יהלומים גם בשל המקצוענות וגם בשל כללי האתיקה המחמירים שהסוחרים במקום פועלים על פיהם.

טבעת אירוסיןטבעת אירוסיןטבעת אירוסין

מאמרים נוספים