להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

טבעת אירוסין זהב להצעת נישואין רומנטית בים

אתה מתכנן את הרגע, חושב עליו, מתלבט. עושה חזרות מול הראי איך בדיוק הדבר יקרה. לא, דווקא לא מדובר על נאום באו"ם או המצגת שתעביר לפני משקיעים פוטנציאליים. אחד הרגעים המרגשים בחיים הוא רגע הצעת הנישואין שתציע לבת הזוג שלך. ישנם שלושה אלמנטים שהם קריטיים לרגע הצעת הנישואין. אחד מהם הוא הלוקיישן בו יקרה הרגע, השני הוא הזמן שהדבר יקרה והשלישי הוא הטבעת שתשלוף ברגע ההצעה. אחד הלוקיישנים המרשימים והמרגשים הוא חוף הים בזמן השקיעה, ואין ספק כי טבעות אירוסין זהב צהוב יהיו מרשימות ומרגשות במיוחד.

לא כל הנוצץ זהב? נכון, יש גם יהלומים

נכון, לא כל הנוצץ זהב. טבעת אירוסין שתקנו בבורסת היהלומים ינצנצו על הטבעת גם היהלומים שיוסיפו הרבה מאוד קסם לרגע. למה דווקא זהב? קודם כל, זהב הוא המתכת היקרה ביותר, אפילו הכימאים לא נשארים אדישים מולה וקוראים לה מתכת אצילה מסיבות שלא זה הזמן להיכנס אליהן, אבל סיבה חשובה יותר היא חוף הים והשקיעה: תארו לכם את התמונה המרהיבה של שמש שוקעת וצובעת את השמיים בצבעי זהב ואדום, צבעים מלכותיים ממש. השמש הזוהרת בקרניים אחרונות תשתקף גם על הטבעת. גם אם בת הזוג היא שיא הקוליות בד"כ, היא לא תישאר אדישה מול מראה טבעת זהב לאישה, שבמקרה הזה זו  היא עצמה, שקרני השמש משתקפות עליה ויוצרות מראה זוהר. השמש תשתקף גם על היהלומים שינצנצו בשלל צבעים- זו כבר חגיגה אמיתית לעיניים וללב.

איך לבחור טבעת זהב?

החלטת שאתה מציע את ההצעה בחוף הים מול שקיעה ושולף טבעת זהב. עכשיו השאלה היא איזו טבעת לבחור. יש סוגים שונים של טבעות זהב מעוצבות. יש טבעות זהב יוקרתיות יותר או פשוטות יותר, עם יהלומים מסוגים וגדלים משתנים. תדמיין את המראה של אשתך לעתיד מול העיניים. אתה מכיר אותה היטב, יודע האם היא תאהב את המראה הקלאסי והאלגנטי, או דווקא מראה נועז יותר, האם תעדיף טבעת שהיא חישוק דק או דווקא טבעת עבה יותר. תוכל לעשות עבודה מקדימה ,לבדוק בקופסת התכשיטים ולראות בצורה מרוכזת את סגנון הטבעות והתכשיטים המועדף עליה.

איפה לקנות טבעת אירוסין?

טבעת אירוסין מזהב או מחומר אחר כוללת בתוכה לרוב גם יהלום אחד לפחות, ואין מקום טוב יותר לקנות בו יהלומים מאשר בורסת היהלומים ברמת גן. כאן תוכל להתייעץ עם מקצוענים בתחום שיראו לך סוגים שונים של יהלומים, תוכל לבחור טבעות אירוסין זהב לבן בעיצוב אישי ולא רק מן האוסף שישנו. יתרון נוסף הוא שרכישה בבורסת היהלומים היא רכישה ישירה מהיצרן ולכן תהיה זולה יותר מאשר בחנות תכשיטים ובנוסף, אם בת הזוג תצטרך בעתיד שירות כלשהו הקשור לטבעת, כולל החלפת דגם או שיבוץ יהלום נוסף, תוכלו לקבל את כל השירות לאחר הקניה. אז שיהיה במזל טוב!

טבעת אירוסיןטבעת אירוסין

מאמרים נוספים