להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

צמיד טניס כמתנה המושלמת

בין אם אשתך היא חובבת טניס ובין אם הספורט הלבן לא מאוד מעניין אותה, אין ספק שצמיד טניס הוא מתנה נהדרת ליום הולדת, לרגל קידום בעבודה, ליום נישואין או אפילו סתם ככה בשביל הכיף. בניגוד לצמידים אחרים שהם קשיחים, צמידי טניס הם רכים וגמישים כך שהם כמעט בלתי מורגשים אך בהחלט נראים, במיוחד בשל היהלומים המנצנצים. צמיד טניס יוקרתי הפך לסמלן של שחקניות הטניס. פנק גם אשתך בתכשיט המקסים.

צמיד? טניס? מה הקשר בכלל?

למה לסוג הצמיד הזה קוראים בכלל צמיד טניס? לפני יותר משלושים שנה, ב- 1987, עלתה למגרש באליפות הפתוחה בארה"ב שחקנית טניס מצליחה מאוד בשם כריס אוורט. היא ענדה על ידה צמיד טניס יהלומים (שאז עדיין לא נקרא צמיד טניס) ובמהלך המשחק הצמיד נפל. היא לא ויתרה, בכל זאת, צמיד יקר כזה לא משאירים לבד במגרש… היא ביקשה לעצור את המשחק וחיפשה אותו עד שמצאה. אחרי המקרה התחילו למכור המוני צמידים כאלה וקראו להם צמידי טניס. גם הטניסאית לשעבר שלנו, שחר פאר, קיבלה צמיד טניס יהלומים מבורסת היהלומים ברמת גן. עם זאת, לא צריך להיות טניסאית מקצועית כדי ליהנות מצמיד טניס מבורסת היהלומים ברמת גן. אתה מוזמן להגיע לבד או עם אשתך ולבחור.

מגוון סוגים של צמידי טניס

אם במבט ראשון כל הצמידים יראו לך דומים מאוד, במבט שני, ועם הסברים (אם תרצה כמובן) מהגמולוגים שלנו על סוגי היהלומים, תוכל כבר להבחין בין צמיד טניס זהב לבן לצמיד טניס העשוי חומר אחר, להבחין בין סוגי יהלומים ולבחור את הצמיד המתאים לאשתך ביותר. אנו מציעים מגוון צמידי טניס מעוצבים, עם יהלומים קטנים או גדולים יותר, יהלומים עגולים או מרובעים, מזהב לבן, זהב צהוב, זהב אדום או פלטינה- כל האפשרויות פתוחות.

איך לבחור צמיד טניס?

כשבוחרים צמיד טניס כדאי לשים לב לכמה דברים:

 גמישות

צמיד טניס עשוי חוליות חוליות וצריך להיות גמיש מאוד. אם הצמיד אינו גמיש מספיק, הוא אינו מהאיכות הגבוהה ביותר. עם חיבור נוקשה מדי החוליות יכולות להתפרק והיהלומים יתפזרו

 סוגר

מומלץ לבחור צמיד טניס עם סוגר כפול או משולש כדי שלא יקרה מצב שהסוגר יפתח והצמיד ייפול (אמנם לכריס אוורט היה מזל אך לגמרי לא כדאי להסתכן…)

 אורך הצמיד

הצמיד צריך להיות מותאם ליד באופן מושלם- לא להיות הדוק מדי ולא רופף מדי. הרווח בין הצמיד ליד צריך להיות בערך רווח של אצבע.

 יהלומים איכותיים

אצלנו איכות היהלומים היא כמובן ללא פשרות. חשוב גם שאיכות חיתוך היהלומים תהיה טובה מאוד.

מתכת הצמיד

כאמור, אפשר למצוא אצלנו צמידי טניס מזהב לבן, צהוב או אדום. לרוב צמידי טניס הם מזהב לבן אך אצלנו תקבל את כל האפשרויות על מנת להעניק לאשתך את הצמיד המותאם בדיוק לטעמה.

לצפייה בתכשיטי יהלומים נוספים, לחצו כאן

צמידי טניס יהלומיםצמידי טניס יהלומיםצמידי טניס יהלומים

מאמרים נוספים