להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

איך להתאים עגילי יהלום לפי מבנה הפנים

עגילי יהלום, נחשבים לאחד מסוגי התכשיטים האהובים ביותר על כל אישה באשר היא, וכל זאת ללא קשר לגילה. יחד עם זאת, התאמתם של עגילי יהלומים, יותר מכל סוג אחר של תכשיטים, חייב להיעשות בהתאם למבנה הפנים של כל אחת ואחת מביניכן, ומכיוון שהעגילים באשר הם, מצליחים למשוך את תשומת הלב, חשוב לאזן בין תווי ומבנה הפנים לבין גודל וסוג העגיל.

התאמת עגילי יהלום לפנים – מה חשוב לדעת?

התאמה בין עגילי יהלום למבנה הפנים, מבוסס על הנחת היסוד לפיה קיימים 6 סוגים שונים של מבני פנים: מבנה פנים עגולות, מבנה פנים אובאליות, פנים במבנה משולש הפוך, מבנה פנים מרובעות, מבנה פנים מלבניות/ארוכות ופנים במבנה יהלום. לכל אחד מסוגי המבנה הנ"ל, ניתן להתאים עגילי יהלומים מסוגים שונים. לכן, כשאתם כשאתם מחליטים לרכוש עגילים ופונים אל חנות תכשיטים ברמת גן במתחם הבורסה, מומלץ לברר איזה עגיל מתאים לפנים שלכם.

להלן מידע כללי על אופן התאמת עגילים לכל אחד מששת סוגי מבני הפנים:

התאמת עגילים למבנה פנים עגול

נשים בעלות מבנה פנים עגול, נדרשות לענוד עגילים המצליחים "לשבור" את המראה העגול של פניהן, ולכן, מומלץ לעשות שימוש בעגילים ארוכים וצרים ומומלץ להימנע מעגילי חישוק ועגילים צמודי אוזן.

התאמת עגילים למבנה פנים אובאליות

נשים בעלות פנים במבנה אובאלי, נהנות ממבנה פנים מאוזן, ולכן, כל סוגי העגילים יכולים להתאים להן, לרבות, עגילי יהלום צמודים, עגילים מוארכים, עגילי חישוק ועוד.

התאמת עגילים לנשים בעלות פנים במבנה משולש הפוך

מבנה פנים בצורת משולש הפוך מתאפיין במצח רחב ולסת מחודדת וצרה, ולכן, קיימת חשיבות רבה ליצירת איזון בין חלקי הפנים באמצעות עגילים צורניים בעובי בינוני ואורכים שונים.

התאמת עגילים למבנה פנים מרובעות

מבנה פנים מרובעות מחייב אתכן לרכך ככל הניתן את הזוויות החדשות הנוצרות באזור הלסת, ולכן, מומלץ לענוד עגילים מעוגלים ועגילים שצורתם מייצרת תנועתיות רכה, כאשר מבחינת אורך העגיל ניתן לעשות שימוש גם בעגילים קצרים וגם בעגילים ארוכים יותר.

התאמת עגילים למבנה פנים מלבניות/מאורכות

מבנה פנים זה מתאפיין במראה מאורך ולכן קיימת חשיבות להוספת מימד של רוחב לתווי הפנים, ולכן, מומלץ לענוד עגילי חישוק בינוניים או גדולים ועגילי שנדלירים המעניקים אף הם נפח למבנה הפנים.

התאמת עגילים לפנים במבנה יהלום

פנים במבנה יהלום מתאפיינים באזורי מצח ולסת צרים ונפח באזור עצמות הלחיים. לפנים מבנה זה, מומלץ לענוד עגילים ארוכים אך להימנע מעגילים מאורכים וצורניים מדיי. כמו כן, מומלץ להימנע מעגילי כפתור, עגילים צמודי אוזן ועגילים רחבים.

הקפדה על כל אחת מההמלצות המופיעות לעיל, בהתאם למבנה הפנים המאפיין אתכן, תאפשר גם לכם לרכוש עגילי יהלומים מחמיאים ומותאמים ביותר למבנה פניכן. כאשר אתם ניגשים לרכוש עגילי יהלום אל תהססו לענוד את העגילים בנקודת המכירה ולבחון את התאמתו למבנה הפנים.

מאמרים נוספים