להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

רעיונות לתליונים ושרשראות במתנה

שרשרת נחשבת לאחת המתנות הנהדרות כאשר כיום אפשר למצוא שרשראות במגוון סגנונות ייחודיים ועיצובים מרגשים משלל מתכות, חרוזים, אבנים ואלמנטים משדרגים המשתלבים עם כל הופעה. שרשרת יכולה להיות מתנה לאמא, סבתא, נערה, לבת הזוג ולכל אירוע מבת מצווה דרך יום הולדת ועד יום נישואים. זו יכולה להיות שרשרת זהב עשויה מהחומר המשובח ביותר בעולם המאופיין בעמידות גבוהה ומצטיין במראה יוקרתי או כסף סטרלינג שנחשב לפופולארי ואמין במיוחד, שרשרת יהלומים (כאשר חשוב לשים דגש על הליטוש, הניקיון, צבע ומשקל היהלום) או שרשרת אופנתית המתכתבת עם הטרנדים העכשוויים.
כיצד לבחור את השרשרת האולטימטיבית ומהן המגמות המובילות כיום בזירת השרשראות לנשים?

האלמנט שעושה הבדל גדול

בבחירת השרשרת חשבו על המוטיב הדקורטיבי שמשדרג את מראה השרשרת ואיזה אלמנט תאהב האישה שמקבלת את המתנה. יש אלמנטים כמו כוכבים, לבבות, פרחים ופרפרים, אפשרויות לאותיות של השם הפרטי או שם המשפחה, צורניות מעניינת כמו עיגולים המשתלבים זה בזה או משושה. אפשר לבחור אלמנט שמסמל מבחינתכם משהו כמו לב אהבה, פרפרים חופש, עלה חיבור לטבע, אינפיניטי כי אין סוף למשאלות ולחלומות, תליון מפתח כסמל לכניסה למפתח הלב וכדומה. יש גם תליוני טיפה בגוונים שונים המזוהים עם ילידות חודש שונה כמו טיפת נובמבר, אפריל וכדומה כך שאפשר לברר מראש את תאריך יום ההולדת ולבחור לפי פרמטר זה.

ארוך או קצר? זו השאלה

התלבטות נוספת בבחירת שרשראות מיוחדות לאישה קשורה באורך השרשרת והאם היא תהיה ארוכה או קצרה, עבה ומאסיבית דומיננטית בנוכחותה או להפך – דקיקה, קלילה, אוורירית ועדינה. אפשר לקחת בחשבון את גובה האישה ואת סוג התכשיטים המועדפים עליה.

סוד הגוון

אין ספק גם שגוון השרשרת משחק תפקיד חשוב כאשר יש מי שאוהבות יותר שרשראות כסף במראה מטאלי ואחרות מעדיפות את גוון הרוז' הסמוק הנאיבי שמתאים מאוד למראה קיצי ואחרות אוהבות את הזהב ויש מי שיעדיפו אבנים צבעוניות כנקודת צבע חיננית על גבי השרשרת או בדמות התליון.

ביחד או לחוד?

בבחירת השרשרת המבוקשת כדאי לבדוק האם לרכוש שרשרת בסיס מעודנת שאותה אפשר לשלב עם תליוני יהלומים מסוגים שונים ובמגוון עיצובים דקורטיביים או שרשרת שכבר באה עם תליון. בחירת שרשרת נפרדת מהתליון מאפשרת למקבלת המתנה "להמציא" את ההופעה שלה כל פעם מחדש עם תליון אחר.

הסגנון שכובש את הלב

חשבו מה הסגנון של מקבלת המתנה – האם היא אוהבת תכשיטים קלילים מינימליסטיים או מעדיפה מאסיביות דרמטית? יש שרשראות עם תליונים מדוגמים במגוון עיצובים כמו נוצות גדולות ומרשימות בנוכחותן או תליוני כסף כדוריים, שרשראות בד או חרוזים ואפשר להחליט מראש האם השרשרת מתאימה להופעה יומיומית או להפך תרצו להעניק לה שרשרת לאירועים חגיגיים ומיוחדים בהן השרשרת תופסת את תשומת הלב.

לא בוחרים לפני שבודקים

חשוב מאוד להתייחס לנושא המתכות. זהב וכסף סטרלינג נחשבים לאלטרנטיבה מועדפת כי מדובר במתכות המתאימות גם לבעלות עור רגיש ושומרות על מראה על זמני בטוויסט עכשווי. חשוב לבחור שרשראות ממקום אמין ומוביל עם שירות לקוחות אדיב בזמינות גבוהה ולברר אילו הנחות ומבצעים יש והאם כדאי לייצר מעין מיקס אנד מאץ' בין הפריטים – שרשרת, עגילים וצמיד או ללכת על שרשרת בלבד שעומדת בפני עצמה ולא בהכרח מתכתבת עם תכשיטים נוספים להשגת הלוק.
תוכלו להעניק את המתנה באריזה מהודרת – להחביא אותה או לשלוח עם שליח שיגיע בהפתעה ואל תשכחו להוסיף ברכה מרגשת במיוחד אם מדובר בשרשרת מתנה לאירוע מיוחד.

מאמרים נוספים