להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

איך לנקות טבעת יהלום

טבעות אירוסין משובצות יהלומים הינן יקרות לליבנו וכן ערכן הכספי הינו גבוה. משום כך, חשוב לשמור ולתחזק נכונה טבעות יהלום על מנת להבטיח שמירה על ברק ומראה נוצץ ויוקרתית לאורך זמן. טבעות יהלום עלולות לאבד ממראן הבוהק מה שעלול לאכזב למדי את בעלת הטבעת, אך אל דאגה, בעזרת כמה טיפים מועילים של מה נכון ומה לא נכון לעשות, נוכל לחדש את מראה הטבעת ולהשיב לה מראה חדש ומבריק.

תחזוקה נכונה לשמירת מראה נוצץ ומבריק

טבעת יהלום מומלץ להשרות במים חמימים בטמפרטורה של עד 50 מעלות צלזיוס. חשוב שלא לנסות לנקות את הטבעת עם חומצה מכל סוג, אקונומיקה או מלח לימון. שימוש לא נכון או לא מבוקר בתכשירים לא מתאימים עלול להסב נזק לטבעת ולהביא להתרופפות שיבוץ היהלומים. שמירה על טבעת אירוסין יהלום מחייבת עדינות, כאשר תכשירים וחומרים מסוימים עלולים להביא להסרת ציפוי הרודיום המעניק לטבעת מראה זוהר וברק.

שיטה ביתית ויעילה לניקוי טבעת יהלום

לאחר שלמדנו מה לא לעשות, הרי שישן שיטות ביתיות יעילות למדי לתחזוקה של טבעות יהלומים מעוצבות. השיטה הנוחה והקלה ביותר הינה השריית טבעת היהלום במים חמימים למשך כמה דקות. לאחר מכן ניתן לטבול מברשת שיניים בסבון כלים או למרוח משחת שיניים ולשפשף את הטבעת כדקה. לאחר סיום הפעולה, יש לייבש את הטבעת במטלית ללא סיבים או בנייר סופג.

השבת הברק והזוהר לטבעת יהלום

דרך נוספת לחידוש טבעות יהלום מיוחדות הינה בעזרת אלכוהול 90% אותו ניתן לרכוש בכל בית מרקחת. את הטבעת יש להשרות באלכוהול לשתי דקות, חשוב שלא להשאיר את הטבעת זמן רב טבולה באלכוהול שכן התוצאה תהיה פגיעה בציפוי הרודיום. פעולת האלכוהול משיבה ליהלום את הזוהר והברק שאבדו לו. בכל מקרה, מומלץ לבקר אצל תכשיטן אחת לשנתיים ולבצע טיפול וניקוי יסודי בעזרת סטימר.

קורט תכשיטי יהלומים – אנו כאן לשירותכם!

חברת קורט תכשיטי יהלומים מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של טבעות אירוסין יוקרתיות משובצות ביהלומים איכותיים. צצות החברה הינו בעל ניסיון ומומחיות בתחום טבעות יהלומים מעוצבות, טבעת אירוסין יהלום ועוד ויספק עבורכם שירות ומענה לכל צורך של ניקוי ותחזוקה נכונה של תכשיטי יהלומים. אתם מוזמנים להתרשם ממבחר טבעות יהלומים מיוחדות באתר הבית שלנו ולבקר אותנו ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים לכם את הטבעת המושלמת.

טבעת אירוסיןטבעת אירוסין

מאמרים נוספים