להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

הטעויות הנפוצות שעושים בזמן רכישת טבעות אירוסין

טבעת האירוסין היא ללא ספק התכשיט החשוב ביותר אותו תעניקו לבת הזוג. ברוב המקרים, נהוג להעניק את טבעת האירוסין במהלך הצעת הנישואין לבת הזוג, ולכן, במסגרת הליך רכישתה של טבעת אירוסין כזו או אחרת, חשוב ומומלץ להימנע מביצוע טעויות נפוצות עליהן נרחיב בהמשך.

אל תוותרו על היהלום שבכתר

בני זוג רבים הניגשים לרכוש טבעות אירוסין, סבורים שהיהלום הינו אלמנט עיצובי בלבד ולכן הם נמנעים מרכישת טבעות אירוסין בהן משובצים יהלומים, ובכך עושים את הטעות הנפוצה ביותר בזמן רכישת טבעות אירוסין. טבעות אירוסין בהן משובצים יהלומים הן טבעות ההולמות את מעמד הצעת הנישואין והן יאפשרו לבנות הזוג להתגאות בבחירה הנכונה שלכם, גם בהן וגם בטבעות אותה בחרתם עבורן.

הגוון שעושה את הטבעת

כאשר אתם ניגשים לרכוש טבעות אירוסין, חשוב ומומלץ להתייחס לצבע הזהב שהוא אחד מהגורמים המרכזיים המשפיעים על נראות הטבעת. טבעות אירוסין מיוצרות מזהב בגוונים שונים, לרבות, טבעות אירוסין זהב לבן, טבעות אירוסין זהב צהוב הידוע גם בשם זהב צחור, טבעות אירוסין זהב ורוד וגם אדום. בחירת הגוון על ידיכם חייבת להיעשות בהתאם לטעם האישי של בת הזוג ובהתאם לגוון עורה.
רכישת טבעת אירוסין

לשכוח או לוותר על התעודה הגמולוגית

תעודה גמולוגית היא למעשה תעודה בה מופיע פירוט כולל על מאפייני היהלום ו/או יהלומים המשובצים בטבעת. בתעודה מופיע מידע אודות גודל היהלום, צבעו, רמת הניקיון ורמת החיתוך שלו. תעודה זו משקפת יותר מכל את מקוריות היהלום ובשום פנים ואופן אסור לכם לוותר או לשכוח לדרוש את התעודה כאשר אתם רוכשים טבעות אירוסין בהן משובצים יהלומים בכל חנות תכשיטים רמת גן או בערים נוספות. חשוב לציין שתעודה גמולוגית נלווית לכל רכישת תכשיט יהלום, בין אם הוא נרכש בחנות תכשיטי יהלומים בבורסה ובין אם הוא נרכש בכל חנות תכשיטים אחרת.

רכישת טבעות קטנות או גדולות מדי

כאשר אתם רוכשים טבעות אירוסין מכל סוג ובכל סגנון, אנו ממליצים לכם לרכוש טבעות במידה 52-53. ברוב המקרים, טבעות אלו "יתלבשו" בצורה האידיאלית ביותר על האצבע. אומנם ניתן לתקן את מידת הטבעת אך על מנת שתוכלו להלביש את הטבעת למידה המדויקת מומלץ לבחור במידה הממוצעת הנפוצה. כמו כן, אנו ממליצים לכם לגשת לחנות התכשיטים כאשר אתם אוחזים בטבעת כזו או אחרת בה בת הזוג עושה שימוש.

אל תשכחו לעטוף את המוצר באריזה ההולמת

לאחר שבחרתם את הטבעת המושלמת בעיניכם להצעת הנישואין, אנו ממליצים לכם להמשיך ולהקדיש מחשבה יתרה גם לבחירת קופסת הטבעת. בחרו בקופסת מארז מהודרת ובכך תוכלו להפוך את טקס ההצעה עצמה לחוויה בלתי נשכחת ומרגשת. הצעות הנישואין מורכבות ממספר שלבים במסגרתן תדרשו בין היתר להציב את קופסת המארז המהודרת בפני בת הזוג ובתנועה איטית לפתוח את המארז ולחשוף בפני בת הזוג את הטבעת הנוצצת המסתתרת בתוכה.

מאמרים נוספים