להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

5 סגנונות של טבעות אירוסין שחובה להכיר

לבחור טבעת אירוסין יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש עניין של טעם אישי, תקציב, מה אנו רוצים להביע באמצעות הטבעת, וכמובן, זה חייב להיות מושלם! במיוחד בשבילכם, התוהים והמתלבטים איזו טבעת אירוסין לקנות, לפניכם חמישה סגנונות שונים של טבעות אירוסין נהדרות, אנחנו בטוחים שאחת מהן תתאים לאהובת ליבכם.

טבעות שורה יהלומים

אחת הטבעות הפופולאריות בעולם טבעות האירוסין היא טבעת שורה יהלומים. לטבעת הזו יש שורה אחת של יהלומים יפהפיים, הברק והניצוץ של הטבעות נראה למרחקים, והן מרשימות ביותר. טבעת זו אהובה על נשים רבות ונחשבת לטבעת קלאסית עבור טבעת אירוסין.

טבעות אירוסין וינטאג'

סגנון הוינטאג' בטבעות האירוסין מציע לכם טבעות מעוטרות בסמלים משפחתיים של בתי אצולה, משובצות יהלומים במרכז. טבעות אירוסין וינטאג' אלו טבעות נוצצות ומרשימות, אך גם עדינות בעיצובן ובעיטורן. הטבעת הזו מתאימה למי שאוהבת את סגנון הוינטאג', ואוהבת סגנונות שונים מהנפוצים והקלאסיים.

טבעות אירוסין סוליטר

לטבעות סוליטר מגוון סגנונות, כאשר המאפיין העיקרי הוא יהלום אחד בלבד, אשר משובץ במרכז הטבעת. זהו אחד הסגנונות הנפוצים והקלאסיים, ועיקר ההשקעה טמונה ביהלום שתבחרו. טבעת אירוסין סוליטר הינה פופולארית מאוד כטבעת אירוסין, היהלום הגדול תמיד זוכה למחמאות רבות.

טבעות אירוסין טוויסט

טבעות טוויסט הן טבעות בעלות מבנה בסיסי עגול, ומכאן שמן, אשר נותן להן את הטוויסט. אלו טבעות בעלת מראה מודרני, המעניקות אשליה כאילו היהלום גדול יותר מגודלו האמיתי. הטבעת הזו מתאימה גם כן למי שאוהבת סגנו קצת שונה מהמוכר והידוע.

טבעות איטרניטי

איטרניטי הוא נצח באנגלית, והטבעות האלו הן בהחלט בחירה נאותה המסמלת אהבת נצח. הטבעת הזו משובצת יהלומים, אבני חן ומתכת יקרה. זו יכולה להיות בחירה נהדרת כטבעת אירוסין המסמלת לא רק אהבת נצח, אלא גם עשירה בצבעים ואבנים יפות, ומסמלת חן והדר.

אז איך בוחרי?

אכן זו שאלה נהדרת! היעזרו בחברות / בנות משפחה. בנות כמעט תמיד יודעות טוב יותר מה בנות אוהבות, במיוחד כשמדובר באחות או חברה טובה. אל תצאו למסע הזה לבד, הצטיידו במישהי קרובה לאהובת ליבכם, שתוכל לכוון אתכם לגבי בחירת טבעת האירוסין. אם עזרה חיצונית כזו לא על הפרק, אל תדאגו, הרי אתם מכירים את אהובת ליבכם, ויודעים לומר אם היא מעדיפה סגנון עדין וצנוע, סגנון מרהיב וססגוני, סגנון קלאסי, או סגנון מודרני, נכון? שימו לב לסגנון שמתאים לה יותר, וזה יכול להיות הכיוון שלכם.

מה אסור לעשות?

אסור לכם בשום פנים ואופן לדבר עם בת הזוג על טבעות, לנסות למדוד את היקף האצבע שלה, ובאופן כללי, להתנהג מוזר או מחוץ לשגרה. זה עשוי לתת לה מושג לגבי התוכניות שלכם ולקלקל קצת את אלמנט ההפתעה, זה יכול להיות חבל, לא?

בהצלחה!!

מאמרים נוספים