להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

מדוע צמיד טניס כל כך פופולארי?

מהו צמיד טניס? איזה סוגי צמידים קיימים ומדוע הוא נחשב לאחד מסוגי התכשיטים המבוקשים והפופולאריים ביותר גם בקרב נשים וגם בקרב גברים? על מה שצריך וחשוב לדעת על צמידי טניס בכתבה שלפניכם.
צמיד טניס הנחשב בשנים האחרונות לאחד מסוגי התכשיטים האהובים והנפוצים ביותר גם בקרב נשים וגם בקרב גברים, הוא למעשה תכשיט אותו ניתן לענוד על פרק כף היד אך יש גם כאלו המעדיפים לענוד אותו על הקרסול. תכשיט זה מיוצר מצירוף של חומרי גלם שונים שהנפוץ ביניהם הוא שילוב של זהב, כסף ויהלומים.

צמיד טניס – מדוע הוא קרוי כך?

האגדה מספרת שצמידי הטניס קרויים כך בעקבות משחק טניס נשים במהלכו אחת מהשחקניות ביקשה להפסיק את המשחק על מנת לאתר את הצמיד אותו היא ענדה על פרק כף ידה החובטת וככל הנראה נפל לה במהלך המשחק.

צמידי טניס לנשים וגברים

אחת מהסיבות המרכזיות אשר תרמו רבות לפופולאריות של צמידי הטניס היא העובדה שמדובר בתכשיט "יוניסקס", כלומר, תכשיט היכול להתאים גם לגברים וגם לנשים כאחד. אומנם קיים הבדל מובהק בדגמי צמידי טניס המיועדים לנשים לעומת דגמי הצמידים המיועדים לגברים, אך ישנם לא מעט דגמים של צמידי טניס אותם יכולים לענוד נשים וגברים כאחד.

צמיד טניס זהב צהוב צמיד טניס זהב לבן צמיד טניס יהלומים זהב צהוב צמיד טניס מזהב צהוב

חומרי הגלם מהם מיוצרים צמידי טניס

כפי שציינו לעיל, צמיד טניס יוקרתי מיוצר מצירוף של חומרי גלם שונים שהנפוץ ביניהם הוא הצירוף של זהב, כסף ויהלומים. צמיד הטניס הוא למעשה צמיד המגיע בעוביים שונים, כאשר צירוף של יהלומים הופך את הצמיד ליוקרתי ושווה ערך, כאשר ישנם דגמים של צמיד טניס יהלומים זהב לבן ודגמים של צמיד טניס יהלומים זהב צחור. סוג הצמיד נקבע למעשה בהתאם לצירוף החומרים ממנו הוא מיוצר, כאשר צמידי הטניס היוקרתיים יותר הם אילו המשלבים בתוכם יהלומים המשובצים זה לצד זה. כמו כן, קיימים דגמים בהם משובצות אבני חן במקום יהלומים, כאשר הרכב הצמיד עצמו מיוצר מזהב לבן, זהב צחור או כסף.

קורט יהלומים מציגה: עשרות דגמים של צמידי טניס לגברים ונשים

חנות תכשיטים קורט יהלומים מאפשרת לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל של צמידי טניס יוקרתיים המיוצרים מצירופים שונים של חומרי גלם, וביניהם: צמיד טניס המיוצר מזהב לבן ומשובץ ביהלומים, צמיד טניס המיוצר מזהב צהוב ומשובץ יהלומים, צמיד טניס המיוצר מכסף טהור בשיבוץ אבני חן ועוד מגוון רחב של צמידי טניס לנשים וגברים.

משקל הצמיד בשקלול איכויות אבני החן ו/או היהלומים המשובצים בו הפרמטרים השונים המשפיעים על מחירו, כאשר טווח המחירים של צמיד טניס יוקרתי נע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים. מחפשים אחר צמידי טניס יוקרתיים? תוכלו להיחשף לקולקציית צמידי הטניס הממתינה לכם בחנות התכשיטים קורט יהלומים.

 

מאמרים נוספים