להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

על איזה יד שמים טבעת אירוסין

אתה מתכונן לאחד הרגעים החשובים בחיים? עומד להציע נישואין לבת זוגתך האהובה (כמובן שאפשר גם הפוך…)? אחד השלבים החשובים הוא כמובן בחירת טבעת אירוסין. לרבים ישנן שאלות רבות לגבי שלב הצעת הנישואין ובחירת הטבעת: האם כדאי לבחור טבעת אירוסין זהב לבן? צהוב? עם יהלום או בלי? זו כמובן החלטה משמעותית וחשובה. דבר נוסף שכדאי לתת עליו לרגע את הדעת, כדי לא להרגיש נבוך במעמד המרגש הוא: איפה שמים את טבעת האירוסין? על איזו יד? על שתי השאלות וההחלטות החשובות נענה במאמר.

חשיבותה של טבעת האירוסין

אז רגע לפני שנפרט איפה שמים את טבעת האירוסין ומהן האפשרויות שישנן, יתכן שישנה תהיה נוספת: האם בכלל טבעת האירוסין היא משמעותית? האם אי אפשר לדלג עליה ולחסוך? אז התשובה היא שמבחינה הלכתית הטבעת שבאמצעותה מקדש הגבר את בחירת ליבו היא טבעת הנישואין, אך עם זאת, ישנה חשיבות רבה גם למנהג ולא רק למצווה עצמה. היום הענקת טבעת אירוסין הפכה לחלק בלתי נפרד מהצעת הנישואין. בניגוד לטבעת נישואין, טבעת אירוסין יכולה להיות בעלת עיצובים שונים ולא צריך לשמור בה על מראה מוקפד כך שלבת הזוג ללא ספק יהיה כיף לקבל אותה וגם לענוד אותה עד הנישואין וגם אחרי החתונה.

מיקומה של טבעת האירוסיןטבעת אירוסין

השאלה היא על איזה יד שמים טבעת אירוסין ? מיקומה של טבעת האירוסין הוא על הקמיצה (ליד הזרת) שביד שמאל. לאחר מכן זהו המקום בו עונדים את טבעת הנישואין ואז טבעת האירוסין עוברת מקום, לעיתים לאמה של יד שמאל, ממש לצד טבעת הנישואין או נודדת בכלל ליד ימין, במיוחד אם יש לה מראה דומיננטי שיכול להאפיל על טבעת הנישואין.

סוגים של טבעות אירוסין

כפי שציינו, בטבעות אירוסין, לעומת טבעות נישואין, אין חוקים שישנם מבחינה הלכתית, כך שאת הדמיון והיצירתיות שפחות יכולתם לבטא בטבעת הנישואין תוכלו לבטא בטבעת האירוסין. כמה רעיונות לעיצובים לטבעות אירוסין:

• טבעות אירוסין זהב לבן: אם בת הזוג שלך אוהבת יותר צבע כסף ומעדיפה צבע זה על פני צבע זהב, טבעות אירוסין זהב לבן מתאימות לה במיוחד. זהב לבן הוא בעל צבע דומה לשל כסף אך מעט בהיר ומבריק יותר. בנוסף, לזהב לבן ישנן איכויות כשל זהב צהוב. הטבעת יכולה להיות מעוטרת ביהלומים בגדלים וחיתוכים שונים, החל מיהלום גדול במרכז ועד יהלומים קטנים המקיפים את הטבעת כולה. היהלום או היהלומים יכולים להיות בצורת עיגול, טיפה, ריבוע ועוד.

• טבעות אירוסין זהב צהוב: טבעות אירוסין זהב צהוב מתאימות לבעלות טעם נועז ודומיננטי יותר. גם כאן היהלומים יכולים להיות במבחר גדלים, צורות ומיקומים על גבי הטבעת.

לסיכום, טבעת אירוסין היא משמעותית ונותנת לבת הזוג תחושה של ביטחון ורצינות לגבי ההמשך. בין אם הסגנון המועדף הוא טבעות אירוסין קלאסיות ובין אם עיצובים מודרניים יותר, אנו בחברת KURT נעמוד לשירותך בכל בקשה או שאלה.

מאמרים נוספים