להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

מה משמעותם של חלומות על טבעות?

חלמת על טבעת? במאמר שלפניך תוכלי למצוא את כל הפירושים הנפוצים לחלומות בהן מופיעה טבעת…

טבעת בחלום – מה היא מסמלת?

הופעתה של טבעת בחלום היא (ברוב המקרים) סימבול לזוגיות וחיים משותפים, כאשר חלום על טבעת אירוסין לצורך העניין יכול להיות בעל משמעות חשובה לאילו מביניכם המצויים בקשר זוגי שטרם מוסד. אף על פי שהפירוש לחלום בו מופיעה טבעת יכול להשתנות בהתאם לזהות החולם ומצבו האישי בחיים, הופעת טבעת בחלום היא ברוב המקרים סמל למשפחתיות או חיי זוגיות ולכן נהוג להגדיר את הטבעת בחלום בתור סמל למחויבות ומעורבות זוגית.

 פירוש חלום על טבעת בראי הפסיכולוגיה

על פי הפסיכולוגיה, טבעת בחלום מייצגת את הצורך בשייכות, כאשר הפירוש לחלום נעשה בהתאם לסיטואציה בה אתם מצויים בחיים. ברוב המקרים, טבעת בחלום תופיע בקרב אנשים המצויים בהליכי היקלטות בסביבה חברתית חדשה, כאשר הטבעת בחלום מסמלת את הצורך שלהם בהיטמעות בתוך הסביבה החדשה. בראי הפסיכולוגיה, הופעת טבעת בחלום מייצגת את הצורך האנושי הבסיסי ביותר שלנו ואת העובדה שכולנו יצורים חברתיים המבקשים להרגיש שייכות לסביבה ולחברה בה אנו חיים.

פירוש חלום על טבעת  בראי הקבלה

על פי הקבלה, הפירוש לחלומות עם טבעת נעשה בהתאם לאופי החלום, סוג הטבעת המופיעה בו וזהות החולם, לדוגמא: כאשר גבר או אישה חולמים על טבעת נישואין מבריקה וזוהרת הדבר מסמל שלום בית, כאשר החלום הוא על אובדן טבעת הדבר מסמל צורך בשינוי בחיים הזוגיים, כאשר אדם מסוים חולם על טבעת זהב נוצצת הדבר מסמל בשורות טובות להן יזכה החולם בקרוב וכאשר אדם מסוים חולם על טבעת כסף הדבר מסמל על שיפור מסתמן בבעיה מסוימת אשר ליוותה את החולם לאחרונה. מנגד ישנם מקורות קבליים בהם הופעתה של טבעת שבורה או סדוקה ו/או טבעת בה האבן המצויה בה נפלה, היא סמל לאובדן של אדם קרוב, פרידה או גירושין.

האם יש קשר לסוג הטבעת המופיעה בחלום?

במקורות שונים של פירוש חלומות, נהוג לפרש את החלום גם על פי סוג הטבעת המופיעה בו, כאשר בספרי פירוש חלומות שונים רואים בטבעת יהלום סמל להתחדשות ודברים חדשים העתידים להיכנס לחייו של החולם. על פי מקורות אלו, ישנה משמעות רבה לסוג הטבעת המופיעה בחלום וכלל שהטבעת נוצצת יותר ומרשימה יותר, כך הדבר מסמל בשורות טובות אותן יקבל החולם בזמן הקרוב.

קורט תכשיטי יוקרה – טבעות בעיצוב חלומי!

אצלנו ב- קורט תכשיטי יוקרה, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של תכשיטי יהלומים בעיצובים מרהיבים. לחצו כאן והיחשפו לקולקציית הטבעות שלנו מתוך קטלוג טבעות אירוסין וטבעות יוקרה הכולל בתוכו מבחר עשיר של עיצובי טבעת מזהב צחור משובץ יהלומים ועיצוב טבעת מזהב לבן משובץ יהלומים.

מאמרים נוספים