להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

איך להתאים שמלת כלה לטבעת האירוסין שלך

היום המרגש ממשמש ובא ולקראתו יש שלל הכנות וביניהן גם בחירת שמלת הכלה המושלמת. בחירת השמלה אומנם מאוד מרגשת אך היא לא תמיד קלה. המבחר העצום עלול לבלבל, ולכן כלות רבות נעזרות בטבעת האירוסין שלהן (כן כן) כדי לאתר את השמלה המושלמת.

להקל על הכלה

כשמתכוננים לרכוש שמלת כלה, ים האפשרויות הוא כה מגוון. לכל כלה יש את הייחודיות שלה וגם השמלה צריכה לשקף זאת. יש כלות ששמלות רבות קולעות לטעמן, ויש כאלו שמצליחות למצוא את השמלה המושלמת רק בפינצטה. טבעת אירוסין יכולה לשקף היטב את סגנון הכלה, להקל על הלבטים ובכך לצמצם את האופציות העומדות מול הכלה המיועדת. כמובן שבחירת שמלה לא חייבת להיות תלויה בטבעת, שכן השילוב לא מחייב בכלל. אך כלה שתבחר להתייחס לשילוב זה כשיקול, תזכה במראה אחיד ויוקרתי.

טבעת אירוסין מעוצבת – בולט ומעצים

אם בידכן טבעת אירוסין מעוצבת, כזו שלא ניתן למצוא בכל חנות אלא הוזמנה במיוחד עבורכן, מומלץ לשלבה עם שמלות כלה בעלות נוכחות. שמלות מסוג זה ידועות כמנופחות ומזכירות בצורתן "פעמון", "קצפת נשפכת" או את השמלות שלובשות הנסיכות מהאגדות. טבעת אירוסין אחת ויחידה במינה, בעלת עיצוב דומיננטי שלא ניתן וגם לא רצוי להתעלם ממנו, מאפיינת לרוב כלות שאוהבות לבלוט ולהרגיש ייחודיות. אם אתן כאלה, רצוי שגם שמלת הכלה תשים אתכן במרכז ותדגיש אתכן ביום שכולו סובב סביבכן.

טבעת אירוסין קלאסית – עדין וטהור

טבעת אירוסין קלאסית, הידועה לרוב בשם "טבעת סוליטר", היא טבעת בעלת יהלום גדול במרכז ששובר בניגודיות מרהיבה את העידון שלה. טבעות מסוג זה קיימות בשוק כבר תקופה ארוכה, מעולם לא התיישנו, ובצדק. המראה הרומנטי והעדין שהן משדרות יכול להתאים למגוון רחב של כלות ולהחמיא לכולן. הן מרשימות בפשטותן ומעניקות מגע מסורתי וקלאסי שיכול להשתלב נפלא עם שמלת כלה קלאסית, לבנה, ארוכה, פשוטה, בעלת מחשוף עדין שמדגיש את המראה הטהור והנקי של הכלה. השילוב הזה הוא שילוב מנצח במיוחד עבור כלות שחלמו על יום הנישואין שלהם עוד מילדות, ודמיינו לעצמן חתונה קלאסית כמו בסרטים.

טבעת אירוסין מיוחדת – שיקי ומקורי

בניגוד לטבעת הקלאסית, טבעת אירוסין מיוחדת מתאפיינת בשבירת המוסכמות שלה. הייחודיות שלה יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות כמו צורה לא אופיינית, צבע חזק, או אפילו חומר הגלם ממנו היא עשויה. לא תמיד קל למצוא טבעות מסוג כזה, לא פעם הן עוברות מדור לדור או נרכשות בחנויות ענתיקות מיוחדות. הן לאו דווקא עוצבו במטרה להיהפך לטבעת אירוסין, אך המשמעות החדשה המוענקת להן רק הופכת אותן למיוחדות הרבה יותר. טבעות שכאלה, באות יד ביד עם כלות אמיצות שנהנות לשבור נורמות ולכן יתאימו לשמלות לא שגרתיות – שמלות מעט חצופות, א- סימטריות, או בעלות ייחודיות בולטת כמו שסע רחב או חגורה אופנתית.

מאמרים נוספים