להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

טבעת אירוסין זהב צהוב או זהב לבן, מה כדאי לרכוש?

עומדים לקראת הצעת הנישואין? מתלבטים בנוגע לסוג טבעת האירוסין? זה הזמן לדעת הכול על טבעות אירוסין מיוחדות

עבור כל גבר הנדרש לבחירת טבעת אירוסין לקראת הצעת הנישואין, עומדת הדילמה בנוגע לסוג ואופי הטבעת. דילמה זו נובעת בין היתר מההיצע הגדול והמרשים של טבעות אירוסין יוקרתיות, מהצורך בבחירת טבעות אירוסין מעוצבות המותאמות לתקציב הכספי העומד לרשותכם, וכמובן, מהצורך בבחירת טבעת אירוסין אשר תתאים לטעם האישי של בת הזוג.

סוגי טבעות אירוסין

כאשר מדברים על טבעות אירוסין, מדברים למעשה על מספר סוגי טבעות שהנפוץ בהם הן טבעות מסוג סוליטר. טבעות אלו הן למעשה טבעות אירוסין זהב צהוב הידוע גם בשם זהב צחור ו/או טבעות אירוסין זהב לבן, כאשר ההבדל ביניהן בא לידי ביטוי בגוון הטבעת. טבעות אירוסין סוליטר הן טבעות המתאפיינות בעיצוב קלאסי ולכן הן נחשבות לטבעות אשר אינן תלויות בטרנד עיצובי כזה או אחר. את טבעות הסוליטר המיוצרות מזהב צחור (צהוב) או לבן, ניתן לשדרג באמצעות שיבוץ יהלומים ו/או אבני חן במרכז הטבעת.

טבעת אירוסין מזהב לבן או צהוב ?

הבחירה בין טבעות אירוסין זהב צהוב לבין טבעת אירוסין מזהב לבן, מומלץ שתעשה בהתאם למספר פרמטרים נוספים הנלווים להליך בחירת הטבעת, וביניהם: גודל הטבעת, גוון עורה של בת הזוג, מספר אבני החן או היהלומים אותם תהיו מעוניינים לשבץ בטבעת, גודל היהלום/אבן החן וצבעו ופרמטרים נוספים. חשוב לציין שכל אחד מהפרמטרים קשור לשני, וכך לדוגמא: בחירת גודל הטבעת חייב להיות קשור למבנה גופה של בת הזג העתידה לענוד הטבעת ולגוון עורה, כאשר גודל הטבעת משפיע באופן ישיר על גודל היהלום/אבן החן המשובצת בטבעת.

אז מה עדיף ומתי- זהב צהוב או לבן ?

את גוון הטבעת חשוב ומומלץ להתאים לגוון עורה של בת הזוג העתידה לענוד את הטבעת, כאשר הזהב הלבן מותאם יותר לבעלות עור כהה ואילו הזהב הצחור יכול להיות יותר לבעלות עור בהיר יותר. יחד עם זאת, אין בכך הכרח ואתם יכולים להתאים טבעת אירוסין זהב לבן גם לבעלות עור בהיר והתאמת טבעת אירוסין זהב צחור (צהוב) לבעלות עור כהה יותר. בנוגע לגודל הטבעת, חשוב שההתאמה תעשה בהתאם למבנה הגוף כל בת הזוג, כאשר טבעות אירוסין דקות יותר יכולות להתאים לנשים רזות ואילו טבעות עבות יותר יכולות להתאים יותר לנשים מלאות.

ומה בנוגע לצבע היהלום/אבן החן?

אבני החן היוקרתיות או היהלומים המשובצים בטבעות האירוסין, חייבים להיות מותאמים לגוון וגודל הטבעת, כאשר יהלום בצבע שקוף מתאים יותר לטבעות אירוסין זהב צהוב ואילו יהלומים בצבע דומיננטי יותר מתאימים לטבעות אירוסין בצבע לבן.

חשוב לציין ששיבוץ יהלומים או אבני חן אינו הכרח בטבעות אירוסין, וכיום ניתן לרכוש טבעות זהב לבן או צהוב שעל גביהן ניתן לחרוט משפטי אהבה וציטוטים יפים.

לצפייה בקטלוג טבעות אירוסין זהב לבן

מאמרים נוספים