להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

ההבדל בין טבעת אירוסין לנישואין

מהם ההבדלים בין טבעת אירוסין לנישואין? ומכן רבים מהאנשים אינם מבחינים בין השתיים ולכן חשוב לעשות סדר בנושא.

טבעת אירוסין

טבעת אירוסין היא זו הנשלפת במעמד הצעת הנישואין בעת שאנחנו מבקשים את ידה של בת זוגתנו. טבעת אירוסין עשויה זהב צהוב או לבן והיא מקושטת ומשובצת יהלומים. טבעות יהלומים יוקרתיות מגיעות במבנים שונים ואין כללים ברורים ואחידים לנושא וזאת מכיוון שמקור המנהג הינו מהדת הנוצרית. טבעות אירוסין זהב לבן וכן טבעות אירוסין זהב צהוב הן הנפוצות והמבוקשות ביותר, כאשר הזהב הלבן מחמיא לבעלות גוון עור בהיר, בעוד זהב צהוב מתאים יותר לנשים בעלות גוון עור שחום וכהה יותר. טבעות יהלומים יוקרתיות משמשות כטבעות אירוסין ובהתאם לגודל לאיכות היהלום נקבע מחירה של הטבעת. טבעות אירוסין מיוחדות כמו גם טבעות אירוסין עדינות יכללו ברוב המקרים יהלום אחד, אולם ניתן למצוא גם טבעות אירוסין משובצות ביהלומי צד המקנים להן מראה נוצץ במיוחד.

טבעת נישואין

טבעת נישואין מהווה אלמנט בהליך דתי בתרבויות רבות. טבעת נישואין משמשת ביהדות כחלק מטקס החופה, בעוד טבעת אירוסין מהווה אפשרות בחירה חופשית ולא חובה דתית. טבעת נישואין מפוקחת מבחינת העיצוב שלה על ידי הרבנות והיא מתאפיינת בקו פשוט, מבנה עגול וללא שיבוצים. הטבעת עשויה מכסף או זהב והיא נענדת הן על ידי נשים והן על ידי גברים. את טבעת הנישואין, על הגבר לרכוש לאישה ולשלם עליה בעצמו.

בחירת טבעת אירוסין

בחירה של טבעת אירוסין מתבצעת על ידי הגבר ללא מעורבות של האישה, בעוד את טבעת הנישואין בוחרים ברוב המקרים בני הזוג יחדיו. טבעות הנישואין הינן תואמות ברוב המקרים ובמעמד הבחירה הרי שניתן ואף מומלץ להסתייע בייעוץ מקצועי של מומחה בתחום. ברוב המקרים, טבעת האירוסין תכלול יהלומים ומשום כך היא תהיה יקרה יותר. בבואכם לבחור את טבעת האירוסין המתאימה לכם, תוכלו ליהנות ממגוון עיצובים וסוגי טבעות בהן: טבעות אירוסין עדינות, טבעות אירוסין מיוחדות, טבעות אירוסין זהב לבן, טבעות אירוסין זהב צהוב ועוד. בבחירת טבעת הנישואין הרי ששיבוץ יהלום אחד או יותר הינו שכיח ותוכלו להתרשם משלל אפשרויות של טבעות יהלומים יוקרתיות.

טבעות אירוסין מיוחדות ויוקרתיות

חברת קורט יהלומים ותכשיטים מציעה לכם בני הזוג האוהבים מגוון רחב של טבעות אירוסין ייחודיות ויוקרתיות העשויות מחומרי הגלם המשובחים ביותר שעוצבו בידי מעצבים מובילים בתחום. בחירת טבעת אירוסין הינה מרגשת ומשמעותית וצוות היועצים שלנו עומד לשירותכם במטרה להתאים עבורכם את טבעת האירוסין המושלמת.

טבעת אירוסיןטבעת אירוסיןטבעת אירוסין

 

מאמרים נוספים