להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

הצעות נישואין בזמן הקורונה – מה הקושי?

משבר הקורונה מעמיד שורה ארוכה של אתגרים בפני גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. עם זאת, אין ספק שאת אחת הפגיעות הקשות ביותר ספג ענף האירועים. ספציפית יותר, בני זוג שרק התארסו כבר מעדיפים לוותר על החתונה שלהם בגלל שהם לא יכולים לארח כמו שתמיד חלמו את החברים, הקרובים ובני המשפחה. יתרה על כך, שיש כאלה שמעדיפים מלכתחילה לבחור באפשרות של דחיית הצעת נישואין.

 מה הקושי להציע נישואין בזמן הקורונה?

הקושי העיקרי בהצעת נישואין בזמן הקורונה הוא למצוא מקום מתאים. בתקופה שבה כל מקומות הבילוי סגורים ובחלק מהזמן אפילו אי אפשר ללכת למקומות פתוחים כמו שמורות טבע, חופי ים וכן הלאה – קשה למצוא מקום ראוי להצעת נישואין מושלמת.

חוץ מזה, עלול להיות קשה להשיג טבעת אירוסין או לראות מקרוב סוגים שונים של טבעת יהלום. בגלל שטבעת כזו היא תנאי להצעת נישואין כדת וכדין, אי אפשר להתקדם בלעדיה. אז כל עוד החנויות ממשיכות להיות סגורות, אין ברירה אלא להיות יצירתיים ולמצוא רעיונות להצעת נישואין אלטרנטיבית או פשוט לדחות אותה.

 מה קורה עם המחירים של טבעות האירוסין?

עוד תופעה שאפשר לראות בזמן הקורונה היא של מגמות מחירים מעורבות. מצד אחד, הביקוש לטבעות אירוסין יורד ולכן המחיר אמור לרדת. מצד שני, ההיצע נפגע בגלל שהמפעלים השונים לא עובדים בתפוקה מלאה ומשום שגם הסחר הבינלאומי אינו בשיאו.

הפתרון הוא לעקוב מקרוב אחר המחירים של טבעות אירוסין המבוקשות ביותר לשנת 2021, ניתן לעקוב באמצעות מידע שיש באתר אינטרנט או הרשתות החברתיות. אם מחליטים מלכתחילה על טבעת אירוסין זהב לבן או צהוב, כל שנותר הוא להישאר עם אצבע על הדופק בנוגע לעדכוני המחירים השונים.

מחיר טבעת אירוסין טבעת אירוסין מבוקשת לשנת 2021טבעת אירוסין זהב צהובטבעת אירוסין זהב צהוב

 

 מה הכי נמכר בתקופה זו?

בתחום של טבעות אירוסין ניכרת מגמה של החלפת התכשיטים הגדולים בפתרונות מינוריים יותר. זה לא אומר שהתכשיטים או הטבעות פחות מרשימים, אבל בהחלט אפשר לראות את האופן שבו המשבר הכלכלי משפיע על תהליך קבלת ההחלטות.

מנגד, יש תכשיטים קלאסיים ששומרים על מעמדם. אז אם נכנסים לעובי הקורה, רואים שמה שהכי נמכר הן עדיין טבעות האירוסין שמשובצות יהלום 14 קראט ומחירן נע סביב כמה אלפי שקלים בודדים.

 טיפים להצעת נישואין בזמן המשבר

בסופו של דבר, העניין עם רעיונות להצעת נישואין מושלמת הוא שצריך לחשוב מחוץ לקופסא. אפשרות אחת היא לשכור בית במקום רחוק ולהגיע אליו גם במהלך תקופת הסגר לטובת בילוי משותף שבמהלכו תישלף הטבעת, בעוד אפשרות אחרת היא להיעזר בחברים ומשפחה.

מבחינת קניית הטבעת עצמה, כדאי להזמין טבעת יהלום אצל קורט חנות תכשיטים בבורסה ברמת גן ולהיחשף למבחר של מבצעים בהזמנת הטבעת. אם הטבעת כבר בכיס, הרגע שבו שולפים אותה ומעל

מאמרים נוספים