להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

סקירת סוגים של עגילי יהלום

עגילי יהלומים הם ללא ספק המתנה האידיאלית לכל אישה, ולכן, אם גם אתם שוקלים רכישה של עגיל יהלום כזה או אחר לאישה בחייכם, אנו ממליצים לכם לדעת יותר על סוגי העגילים השונים העומדים לרשותכם. במאמר שלפניכם תוכלו למצוא סקירה כללית אודות סוגי העגילים הנפוצים ביותר בקטגוריית עגילי יהלום.

סוגי עגילים נפוצים

  • עגילי יהלום צמודים – עגילים אלו הם למעשה עגילים הצמודים לאוזן והם מגיעים בשלל עיצובים ודגמים שבכל אחד מהם ניתן לשבץ יהלום מרכזי. עגילים צמודים יהלום נחשבים לעגילים הפופולאריים ביותר בקטגוריית עגילי יהלום וזאת לנוכח העבודה שניתן לשבץ בהם גדלים שונים של יהלום.
  •  עגילי יהלום תלויים – סוג נוסף של עגילי יהלום פופולאריים הוא עגילי יהלומים תלויים. עגילים אלו כוללים תליון המגיע במבחר עשיר של סגנונות עיצוב שונים. בעגילים אלו, היהלומים משובצים בתליון עצמו וניתן להתאימם לכל אישה ונערה. עגילים אלו ידועים גם בשם עגילי יהלום נופלים.
  •  עגילי יהלום חישוק – עגילי חישוק הם ברוב המקרים עגילים זהב לבן או עגילים זהב צהוב אך גם בהם ניתן לשבץ בהם יהלומים בגדלים שונים בהתאם להיקף החישוק.

כיצד בוחרים?

עגיל יהלום מסוג כזה או אחר, ובדומה לכל תכשיט אחר אותו אתם מעוניינים לרכוש לאישה בחייכם, מומלץ לבחור בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים וביניהם::

מבנה הפנים

את עגילי היהלום מומלץ לרכוש בהתאם למבנה הפנים של האישה העתידה לענוד את היהלום באוזנה. למבנה פנים מרובע מומלץ לרכוש עגילי יהלומים צמודים, למבנה פנים עגול מומלץ לרכוש עגילים תלויים/נופלים המחמיאים למבנה ואילו למבנה פנים אליפטיות מומלץ לרכוש עגילי חישוק.

אופי ואישיות

תכשיטי אישה מעידים בין היתר על אופייה ואישיותה, ולכן, מומלץ להתאים את הסגנון העיצובי של העגיל בהתאם לאופייה של האישה עבורה אתם רוכשים את העגילים. לנשים המתאפיינות בסגנון לבוש סולידי וצנוע, מומלץ לרכוש עגילי יהלומים צמודים הנחשבים לצנועים יותר ואינם מושכים יותר מדי תשומת לב. מנגד, לנשים המתאפיינות בסגנון לבוש דומיננטי יותר, מומלץ לרכוש עגילי יהלום נופלים המוסיפים מימד של סטייל.

גיל האישה עגילי יהלום

בדומה לכל אלמנט סטיילינג כזה או אחר, גם את העגילים מומלץ להתאים לגילה של האישה עבורה אתם רוכשים את העגילים. לפעוטות וילדות מומלץ לרכוש עגילים צמודים, לנערות מתבגרות מומלץ לרכוש עגילי חישוק ואילו לנשים בוגרות יותר מומלץ לרכוש עגילים תלויים וזאת בהתאם להתאמת מבנה העגיל למבנה הפנים ואופייה של האישה.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של סגנונות עיצוב לכל אחד מסוגי העגילים הנפוצים וזאת לצד עגילים בעבודת יד מיוחדת המאפשרות לכם ליהנות מעיצובים מרתקים ומרהיבים. שיבוץ יהלומים בכל אחד מסוגי העגילים, חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בנושא, ולכן אנו ממליצים לכם לרכוש עגיל מובנה בו כבר בוצע מלאכת השיבוץ של היהלומים.

מאמרים נוספים