להזמנות או פגישה ללא התחייבות 03-798-7447

ביטוח טבעת אירוסין

רכשתם טבעות אירוסין בשווי אלפי שקלים ויותר? רוצים להגן עליהן במקרים של גניבה או אבידה? זה הזמן לדעת הכול על ביטוח טבעות אירוסין.

טבעות אירוסין מכל סוג, הן בעלות ערך כספי וסנטימנטלי כאחד, ולכן, קיימת חשיבות רבה בשמירה עליהן בכל דרך אפשרית. באמצעות מוצרי ביטוח שונים, תוכלו לבטח את כל סוגי התכשיטים העומדים לרשותכם וביניהם גם טבעות אירוסין קלאסיות או כל סוג אחר של טבעות אירוסין.

ביטוח תכשיטים – מה חשוב לדעת?

ביטוח תכשיטים הינו מוצר ביטוחי המוצע לכם במסגרת שני סוגי ביטוחים עיקריים, האחד, ביטוח תכולת דירה, והשני, ביטוח ייעודי לתכשיטים. בשני המקרים, מדובר במוצרי ביטוח המשווקים על ידי חברות הביטוח השונות וזאת בהתאם לחוק חוזי הביטוח.

ברוב המקרים, אנשים המעוניינים לבטח טבעות יהלומים או כל סוג אחר של טבעות אירוסין, עושים זאת באמצעות ביטוח תכולת דירה המאפשר את הכללתן של הטבעות בתכולה המבוטחת. במקרים אלו, הכיסוי העומד לרשותכם הינו בגין נזק אשר נגרם לתכולת הדירה ובכללותה התכשיטים עליהם הצהרתם במסגרת הקמת הביטוח, לרבות, נזקי אש, פריצה, גניבה וכדומה. חשוב לציין שבביטוחי תכולה, הכיסוי המרבי הינו עד לתקרה של מסכום הביטוח, תוך הגבלת ערך של תכשיט בודד לסכום של עד 2% מסכום הביטוח הכולל.
ביטוח טבעות אירוסין

לבטח את טבעת האירוסין

במידה ותבחרו לבטח את טבעות האירוסין שלכם בביטוח תכשיטים ייעודי, הכיסוי הביטוחי המוצע לכם הינו בפני כל נזק ו/או אובדן וזאת לרבות מקרים של נזק פיזי/תאונתי מקרי ובלתי צפוי. סכומי הכיסוי המוצעים לכם במסגרת ביטוח תכשיטים ייעודי גבוהים מאילו המוצעים לכם במסגרת ביטוח תכולה, אך יחד עם זאת חשוב לציין שדמי הפרמיה החודשיים להם תדרשו נקבעים בהתאם לסכום הכיסוי המוגדר בפוליסה ובהתאם לשוויו הכספי של כל אחד מהתכשיטים אותם בחרתם לבטח.

במידה ועומדים לרשותכם תכשיטים יקרי ערך בעלי שווי כפסי גבוה, תדרשו על פי נוהלי חברת הביטוח, להתקין כספת ביתית ייעודית לאחסון תכשיטים, וכמו כן, להתקנת מערכות אזעקה ביתיות המחוברות למוקד שמירה. בדומה לכל פוליסת ביטוח אחרת, גם בביטוח תכשיטים ייעודי, ניתן להרחיב את תנאי הפוליסה בהתאם לצרכי המבוטח, ולכן, מעבר לכיסוי המוצע לכם במקרים של אובדן/גניבת התכשיט בישראל, תוכלו להרחיב את הכיסוי הביטוחי גם למקרים בהם החלטתם לטייל בחו"ל לתקופות קצרות עם התכשיטים העומדים לרשותכם.

שימו לב- כאשר אתם רוכשים תכשיטי יהלום בבורסה או בכל מקום אחר, חשוב להצטייד בתעודה גמולונית המעידה על שוויים של היהלומים המשובצים בתכשיטים, וזאת לצרכי הגדרת סכומי הביטוח. טבעות אירוסין הבורסה ליהלומים הן טבעות בשווי ערך גבוה מכיוון שמשובצים בהם יהלומים ולכן אנו ממליצים לכם לשקול את אופציית הביטוח הייעודי לתכשיטים במידה והסכום הכולל של שווי הטבעות והתכשיטים העומדים לרשותכם הינו גבוה. כמו כן, מומלץ להיוועץ עם מספר סוכני ביטוח בנושא בטרם קבלת החלטה בנוגע לסוג ותנאי הביטוח.

מאמרים נוספים